Om Klubben

Vi er en lille klub som har et rigtigt godt socialt samvær, og et billigt kontingent.Vores intentioner er at børn/unge kan komme ned for at lære
at spille badminton og have det sjovt med andre kammerater. Målet er at de lærer de forskellige regler der skal til for at spille kampe, tekniske færdigheder, i det hele taget at slå til en fjerbold. Samtidig er det en individuel sport, men også en sport hvor man skal lærer at arbejde sammen på kryds og tværs af banen og med hinanden, og vores trænere vil gøre hvad de kan, for at de unge mennesker skal få lidt sved på panden og samtidig have det lidt sjovt.
Har man mod på at prøve, så kom ned og få 1 prøvetime eller 2, for at se om det er noget for dig.

Bestyrelsen Søhus Badmintonklub